קיה אקסיד – המכונית החדשה והמעוצבת של קיה קוריאה

קיה אקסיד היא הטייק המרענן והפראשי של משפחת ה- סיד. היא מעוצבת, מרעננת ואיכותית, ומתאימה למגוון רחב של קהל, וזאת בזכות היתרנות הרבים שהיא טומנת בתוכה שהופכים אותה לרכב ספורטיבי לכל דבר תוך כדי שמירה על נראות צעירה ורעננה.

כל אלו גורמים לאקסיד להיות רלוונטית לצעירים שמחפשים רכב חדש, טכנולוגי ומהנה לנהיגה – אך לא רק, אלא גם למשפחות שרוצות רכב איכותי ומרווח.

ביצועים

האקסיד מגיע עם מנוע מעולה, בנפח 1.4 ליטר. מדובר על מנוע בנזין חזק ואיכותי המספק חווית נסיעה מודרנית ומעולה – שקטה ומהירה. מה שמיוחד באקסיד זה מצב הספורט – על ידי לחיצה פשוטה על כפתור, תהפכו את הרכב לחיה רעה, רכב ספורטיבי לכל דבר, וכשמשלבים את זה עם ה 140 כוחות סוס שמספקת האקסיד – אפשר לקבל הרבה כח ומהירות.

קיה אקסיד
קיה אקסיד

העיצוב החיצוני של קיה אקסיד

ב- קיה אקסיד החדשה ניתן להבחין בעיצוב עם נגיעות של כרום וחשיבה פרטנית על מנת להפוך את המכונית לאטרקטיבית במיוחד. המראה הכללי של האקסיד הוא ספורטיבי, בזכות פנסי הלד שנמשכים אחורה ונותנים לאקסיד מראה של "מהיר ועצבני".

גם החישוקים שמגיעים בגרסאות המעט יקרות יותר, מוסיפים מאוד למראה הספורטיבי. בשורה התחתונה – אם אתם לא אוהבים עיצוב ספורטיבי – ייתכן ופחות תאהבו את המראה של האקסיד – אך אם אתם אוהבים – האקסיד היא פה בשבילכם

קניית קיה אקסיד ב- 100 מימון לרכב

בגלל הפופולריות העצומה של קיה בישראל, את הקיה אקסיד ניתן למצוא בחברות הליסינג במסלולי מימון רכב של עד 100 אחוז מימון לרכב.

מסלולים אלו מאפשרים לכם להתחדש ברכב חדש בתנאי תשלום נוחים במיוחד – פריסה של התשלומים ל- 36 חודשים, עם מתן הלוואה של עד 100 אחוז ממחיר הרכב. בנוסף, האקסיד מוצעת בחלק מחברות הליסינג במבצעי רכב – כדאי לכם לשים לב במיוחד במהלך החגים.

כשמשלבים קנייה טובה עם תנאי תשלום טובים, מבצעי רכב ועם רכב חדש, איכותי, בטיחותי ומודרני – מרוויחים מכל הכיוונים, במיוחד אם בוחרים את חברת הליסינג הנכונה, שמציעה שירות משפחתי, איכותי ואמין ואז כל מה שנשאר לכם זה להתחדש ולהנות מהרכב החדש שלכם.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

אהבתם את הכתבה? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שאולי תאהבו
יונדאי אלנטרה 2022 – המוצלחת והמצליחה

יונדאי אלנטרה החדשה 2022 עוצבה מחדש לחלוטין ועמוסה בתכונות מתקדמות יותר מאי פעם. זוהי המכונית המושלמת לכל מי שמחפש רכב אמין, במחיר טוב ומלא בסטייל.