הרכבים החדשים הפופולריים לשנת 2023

שנת 2023 מסתמנת כשנה מרגשת במיוחד עבור שוק הרכב הישראלי לאלו שמחפשים רכב 0 קמ, לאחר משבר הקורונה והמלחמה באוקראינה, השנה צפויים להגיע מספר דגמים מרגשים וחדשים שהתעכבו. בין הרכבים שיגיעו יהיו דגמים חדשים לגמרי, וגרסאות חדשות לדגמים קיימים. שוק של רכב חשמלי צפוי לקבל חיזוק דרך מספר מכוניות חשמליות מעניינות. במאמר הקרוב נסקור מספר רכבים שאנו צפויים לראות עוד השנה בכבישי הארץ.

מכוניות מסקרנות במיוחד שמגיעות השנה:

סוזוקי SWACE

למי שרוצה אופציה 0 קילומטר זוהי יכולה להיות אופציה מעניינת במיוחד. סוזוקי SWACE היא למעשה טויוטה קורולה סטיישן המיוצרת בבריטניה ומיובאת לישראל ביבוא מקביל. המכונית עוברת ניתוח קוסמטי קל במפעל טויוטה בו מודבקים סמלי סוזוקי בחזיתה, אך מבחינה מכנית היא כמעט זהה לטויוטה קורולה. מחיר המחירון של סוזוקי-טויוטה עומד על 160,000 שקל.

סקודה אניאק קופה

זהו רכב חשמלי שהוא בעצם הגרסה הספורטיבית של  של סקודה, אניאק. לדברי היצרן, האניאק קופה הוא רכב חדש המצויד במערכת מתלים הדוקה יותר לנהיגה ספורטיבית ובעל עיצוב שונה לחלוטין שנועד לתת לה מראה ספורטיבי יותר. המכונית מיובאת לישראל על ידי צ'מפיון מוטורס, היבואנית הישירה של סקודה, ומחירה הוא 301,000 ₪. עבור מי שמחפש רכב 0 קמ מומלץ להתעניין במכונית זו.

מאזדה CX50

מאזדה CX50 הוא רכב חדש של מאזדה המיוצר בארה"ב ומיועד לחובבי שטח. המכונית מיובאת ביבוא מקביל במחיר של 365,000 ₪. בניגוד לרוב דגמי מאזדה המשווקים כיום בישראל על ידי היבואן הישיר, דגם זה מיועד לנסיעת שטח. בנוסף, ל-CX50 יש מכלולים מסורתיים של מאזדה, ואת מנוע ה-2.5 ליטר.

מכוניות קטנות:

דאצ'יה ספרינג:

הוא רכב חשמלי קטן במחיר סביר שיכול לנסוע עד 230 ק"מ בטעינה בודדת, צפוי להגיע לישראל במהלך השנה. זהו רכב חדש לגמרי שנוחת במחוזותינו.

פיג'ו e-208:

הוא רכב חשמלי של סופר-המיני הצרפתית, עם טווח של יותר מ-400 ק"מ ומנוע המפיק 156 כ"ס, צפוי להגיע במחצית השנייה של 2023. זהו לא רכב חדש, אלא שדרוג של הדגם המוכר והאהוב.

מכוניות משפחתיות:

דאצ'יה ג'וגר:

מיניוואן מרווח מבית דאצ'יה, עם הנעה היברידית ותיבת הילוכים אוטומטית, צפוי להגיע לישראל במהלך הרבעון השני של 2023. אופציה מעולה למי שרוצה לרכוש רכב 0 קמ.

טויוטה פריוס:

הוא אינו רכב חשמלי, אלא הדור החמישי להיברידית המפורסמת, עם יחידת הנעה היברידית נטענת הכוללת סוללה של 13.6 קילוואט ומספקת נסיעה חשמלית של כ-75 ק"מ, צפויה להגיע באמצע 2023. כאמור, זהו לא רכב חדש, אלא דור חדש של רכב הדגל של טויטה.

טויוטה קורולה:

המכונית המשפחתית הנמכרת ביותר בישראל, עברה לאחרונה מתיחת פנים קלה וזכתה לתוספת של כמעט 20 כ"ס ביחידת ההנעה ההיברידית שלה. היא צפויה להגיע במחצית השנייה של 2023. אם אתם מחפשים את הרכב 0 קמ הבא שלכם, טויוטה קורולה יכולה להיות מעולה עבורכם.

לסיכום,

שנת 2023 צפויה להיות מעניינת במיוחד, יש לעקוב בזהירות אחרי התקדמות היבוא.במאמר זה סקרנו עבורכם מספר מכוניות מעניינות במיוחד שיגיעו עוד השנה. בנוסף למכוניות אלו, יגיעו עשרות רכבים חדשים לאולמות התצוגה בשנת 2023, כאשר רבים מהם יהיו מסוג של רכב חשמלי. בנוסף יהיו גם דגמים חדשים של רכבי פנאי, רכבי ספורט ורכבי שטח.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

אהבתם את הכתבה? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שאולי תאהבו
יונדאי אלנטרה 2022 – המוצלחת והמצליחה

יונדאי אלנטרה החדשה 2022 עוצבה מחדש לחלוטין ועמוסה בתכונות מתקדמות יותר מאי פעם. זוהי המכונית המושלמת לכל מי שמחפש רכב אמין, במחיר טוב ומלא בסטייל.