קיה פיקנטו מקבלת עיצוב חדש ומרענן

מכונית המיני המצליחה עוברת עדכון קל ומקבלת תיבת הילוכים רובוטית, לצד תוספות לאבזור ולבטיחות.

קיה פיקנטו, אחת ממכוניות המיני היותר פופולריות בישראל, עוברת כמה שינויים שהופכים אותה לאטרקטיבית מתמיד.

השינויים כוללים כמה עדכונים במראה החיצוני שלה, תיבה רובוטית חדשה ואיכותית, שינויים ביחידות ההנעה וגם עדכונים במערכות הבטיחות שלה, שהופכים אותה לבטוחה מתמיד. אז מה הם השינויים החדשים?

הפיקנטו המעודכנת נחשפה זמן לא רב, לפני שנה, ויצרה הרבה אהדה בקרב הקהל הרחב, שבכל מקרה מאוד אוהב את המיני הפופולרית.

הפיקנטו החדשה יפה יותר עכשיו עם מתיחת פנים חדשה, מחליפה את העיצוב הקודם והלא ותיק ונותנת קו עיצובי אופנתי ואיכותי יותר.

שינויים ביחידת הנעה

מבחינת מנועים, אנחנו רואים פה שינוי גדול. הפיקנטו לא תשווק יותר בגרסאות ה- 1.0 ליטר, ו- 1.25 ליטר, ובמקום זה היא תשווק עם יחידות הנעה בנפח 1.2 ליטרים בכל הגרסאות שלה, עם 84 כוחות סוס, ותאוצה מ- 0 ל- 100 ב- 15.4 שניות, נתון פחות טוב מהפיקנטו הקודמת.

מדוע קיה עשו שינוי זה? אנו לא יודעים אך מה שכן אנו צפויים לראות נתוני ביצועים סולידיים יותר. בנוסף, הפיקנטו תגיע עם תיבת הילוכים רובוטית וחדשה.

עדכונים באבזור ומערכות בטיחות

הפיקנטו החדשה כוללת כמה וכמה עדכונים במערכות הבטיחות, שינויים מאוד מבורכים. בין היתר השינויים כוללים מערכת לזיהוי הולכי רגל, מערכת סטיה מנתיב ועוד כמה מערכות חשובות.

מבחינת אבזור, הפיקנטו החדשה כוללת מסך מולטימדיה גדול יותר מאשר הגרסא הקודמת באינץ' אחד, כלומר 8 אינץ' במקום 7 אינץ'. אם תשאלו אותנו, תוספת האינץ' משפיעה מאוד על ההנאה מיכולות הפנאי של הרכב.

לסיכום

סה"כ השינויים בפיקנטו החדשה הם לא רבים, אבל מה שכן שינו עשו את בטוב טעם, שינויים נקודתיים שהופכים אותה לאטרקטיבית יותר מאשר הדגם הקודם.

הפיקנטו החדשה תהיה בקרוב בציי הרכב של חברות הליסינג, ותוצע במסלולי רכב במימון אטרקטיביים, כך שתוכלו לקנות את הפיקנטו בעד 100% מימון לרכב ללא מקדמה בחברות הליסינג המובחרות.

אז אם אתם מחפשים מכונית מיני איכותית ופופולארית, לא צריך לחפש יותר רחוק מהפיקנטו, שמוצעת גם במחיר יחסית אטרקטיבי.

עכשיו עם העיצוב המשודרג, מערכות הבטיחות והפנאי המשודרגות, הפיקנטו מציעה 100 אחוז תמורה למחיר. לא לשכוח גם שהפיקנטו נחשבת מכונית מאוד חסכונית כך שהיא מתאימה ביותר למי שמחפש מכונית אקונומית שתיקח אותו מנקודה א' לנקודה ב' – מתאימה מאוד לסטודנטים.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

אהבתם את הכתבה? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שאולי תאהבו
יונדאי אלנטרה 2022 – המוצלחת והמצליחה

יונדאי אלנטרה החדשה 2022 עוצבה מחדש לחלוטין ועמוסה בתכונות מתקדמות יותר מאי פעם. זוהי המכונית המושלמת לכל מי שמחפש רכב אמין, במחיר טוב ומלא בסטייל.