רכב חדש – מאיפה הכי כדאי לקנות? יבואן או חברת ליסינג?

קנייה של רכב חדש היא הוצאה לא מבוטלת, ולא באמת משנה מה סוג הרכב שאתם קונים. יחד עם זאת, לא תמיד אנחנו רוצים לקנות רכב יד 2 לאור העובדה שאנחנו לא יודעים מה הרכב הזה עבר לפני שהוא הגיע אלינו. בין אם אתם רוצים רכב חשמלי או אפילו רכב רגיל, יש אפשרות טובה יותר מאשר לקנות אותו דרך היבואן של החברה. אנחנו כאן כדי לספר לכם על הדרך הזו.

קניית רכב

בקנייה של רכב מכל סוג שהוא, המחיר שאותו נצטרך לשלם מתחיל בדרך כלל מ6 ספרות. העובדה הזו מובילה לא מעט אנשים לעולם של רכבי יד 2, אך כפי שאמרנו, יש לא מעט בעיות בקנייה של רכב בשיטה הזו. אז אם אתם מחפשים רכב חשמלי סיני או כל רכב אחר, יכול להיות שהאפשרות של ליסינג היא זו שהכי מתאימה לכם.

ליסינג

האופן הבסיסי שבו חברות ליסינג פועלות הוא כך: את הרכב אתם מקבלים כאשר הוא חדש, במחיר קבוע לפי חודש. בתקופה הראשונית שבדרך כלל אורכת שנתיים או שלוש, הרכב שייך לחברת הליסינג, ואתם רק משלמים עבור השימוש בו. החברה נותנת לכם שירות ומענה לכל תקלה, באופן שיכול להזכיר שכירות של רכב.

לאחר תום התקופה הראשונה ניתנת לכם הבחירה האם להמשיך להחזיק ברכב, ולמעשה לקנות אותו מחברת הליסינג, או להחזיר אותו לחברה. באופן הזה אתם לא צריכים לשלם מחיר גבוה עבור רכב חדש, בלי להתפשר כמובן על האיכות והשירות שתקבלו במהלך התקופה הראשונה.

רכבי יד 2

גם אם תבחרו להמשיך להחזיק ברכב ולקנות אותו מהחברה, עדיין זו אפשרות טובה יותר מאשר קנייה של רכב יד 2. הרכב שאותו תקנו הוא רכב שהיה אצלכם מהרגע שבו הוא עלה על הכביש, וכמובן שאתם גם יכולים להיות בטוחים שהוא טופל באופן הטוב ביותר. זאת בניגוד למקרים שבהם אנחנו קונים רכב יד 2 מבלי לדעת מה היה אופן הטיפול השוטף בו אצל הנהג הקודם שהחזיק אותו.

לסיכום

קנייה של רכב מליסינג מאפשרת לכם להנות מרכב חדש, בלי לשלם עליו את המחיר שהייתם משלמים עבורו אם הייתם קונים אותו דרך היבואן. במהלך השנים הראשונות הרכב יהיה אצלכם, אבל התשלום עליו יהיה דומה יותר לשכירות. בהמשך תוכלו להחליט האם אתם רוצים לקנות את הרכב במחיר מוזל כמובן, או לעבור לרכב חדש כאשר התשלום ימשיך באותה מתכונת.  

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

אהבתם את הכתבה? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שאולי תאהבו
יונדאי אלנטרה 2022 – המוצלחת והמצליחה

יונדאי אלנטרה החדשה 2022 עוצבה מחדש לחלוטין ועמוסה בתכונות מתקדמות יותר מאי פעם. זוהי המכונית המושלמת לכל מי שמחפש רכב אמין, במחיר טוב ומלא בסטייל.